Nalezeno 41 recenzí
Pří nákupu několik termínů dodání až na poněkolikáté zboží dorazilo,navíc zboží hned reklamováno,ale zbytečně,závada se prý neprojevila,mě se projevila hned,mizerná komunikace,napíšou jednou za uherák,na stránkách obchodu se pořádně nedopátráte na koho se obrátit s řešením problému.Pokud chcete bezproblémový obchod bez starostí,zde bych ho určitě nehledal.
Celkové hodnocení:
Před cca. 2 měsíci jsme koupili sušičku Beko. Po cca. 14 dnech přestala fungovat. Technik ze servisu Beko, který je poměrně nedostižitelný, nám nakonec sdělil, že opravit by zboží šlo, ale oprava je většího rozsahu a tak bude lépe požadovat výměnu zboží , protože zboží lze považovat za neopravitelné. Vydal tedy doklad, že zboží je neopravitelné. Na Mall s tímto ale zjevně spokojeni nebyli a pořád tvrdili, že jim nějaké doklady schází a máme jim prý poslat servisní list a to poštou (jenomže technik jej pouze zaslal elektronicky, což museli na Mall vědět). Věc protahovali, dělali obstrukce, tvrdili, že novou sušičku nám už znovu do 3. patra nevynesou (poprvé jsme si to zaplatili) a původní sušičku musíme prý na svoje náklady snést dolů (přičemž podle právníka máme prý nárok na vynesení a úhradu výdajů spojených se snesením) a nechat na chodbě, protože oni nejsou ani schopni stanovit termín, kdy přijedou a nakonec nám sdělili, že toto zboží už nemají. Navíc zboží na případnou výměnu již neměli skladem. Tak jsme se s technikem Beko nakonec 12.2.2018 domluvili, že vadný díl objedná a provede opravu. Do měsíce se nikdo neozval. Protože Mall již zboží prokazatelně má skladem, chtěli jsme tedy opět výměnu, ovšem prý první servisní list platí jeden měsíc a tudíž už prý asi není platný. Navíc, u výměny kus za kus nemáme podle nich nárok na vynesení do pater a už vůbec ne zdarma, přestože právník tvrdí opak a rovněž si musíme snést sami spotřebič do přízemí, přestožejsme to při první dodávce měli zaplaceno. Při čtení recencí na nejrůznějších webech nás začíná jímat hrůza, od koho jsme si vlastně zboží zakoupili. Teď už asi nezbude než odstoupit od smlouvy a fin. částky z nich prostřednictvím ČOI, d-Testu a nějaké televize, popř. právníkem vymáhat.
Celkové hodnocení:
Pokud chcete nakoupit elektro, nebo dražší zboží, u kterého chcete mít jistotu "reklamace" a záruky, vyberte jiný obchod, nejsem první ani poslední člověk, který řeší akorát tak problémy s tímto eshopem. Nejen že jsem zboží poslal na reklamaci 12.prosince, ale je 10.2.2018 a já neviděl ani zboží, ani peníze. Nakoupil jsem sluchátka, které nebyly zrovna nejlevnější (1400,-) ty mi po pár měsících přestaly hrát, tak sem je reklamoval. Nejen že sem čekal více jak měsíc na odpověd typu: O zboží zatím neví absolutně nic, ale nabízejí mi vrácení zboží jelikož 30 dní už uběhlo (jak vychytralé) místo nového reklamovaného zboží mi raději vrátí peníze, na které čekám do ted... A to nemluvím o tom, že po informačním emailu mi byl zaslán další, že ve zboží chybí kabel. Takže 30 dní vám tam balík ležel, a nikdo se do něj ani nepodíval. Po zaslání kabelu(2x neproplacené poštovné) čekám stále. MALL.CZ to vám příjde normální? Asi by se vám takovéto jednání taky nelíbilo. Za mě bude všem už jen záporné doporučení vašemu eshopu. Děkuji.
Celkové hodnocení:
Koupili jsme na MALL.CZ myčku Bosh, skočili jsme na relativně rychlé dodání s instalací. Myčku v termínu nedodali, dopravní firma se vymlouvala na MALL a MALL zase na dopravní firmu. Slibovaná instalace proběhla tak, že jsem sám musel odpojovat hadice atd., chlapíci se na mě se zájmem dívali. Pak připojili vodu a doslova utekli, aniž by z myčku vyzkoušli, nechali v ní polysterenové chraniče a podobně.
Celkové hodnocení:
Zboží rozdělili na 3 části,zaplatil jsem si tedy dopravu aby mě přišlo v mém zvoleném termínu,ani za 14 dni jsem nic nedostal.Na email mi přišla omluva že před vánoci za všechno muze česká pošta.Schvalne sem se ptal po okolí,škoda že jsem to neudělal dřív,protože všichni mají stejnou zkušenost jako já,ale ve všech ročních období,nejen před Vánoci.Absolutne nedoporučuji!!!!
Celkové hodnocení:
Všechny důrazně varuji před nakupováním na Mall. Pouze nakupují jinde a přeprodávají. Mě nedodali zaplacené zboží objednané na konkrétní den. Přišel jsem o den dovolené. Do telefonu prokazatelně sprostě lžou a melou přikázané fráze. Zboží nemám dodnes, nevím kde je a nevím kdy konečně příjde. Martin
Celkové hodnocení:
Koupili jsme si zboží 5 věcí v hodnotě 5000kč. Odezva byla taková,že to přijde na několikrát, i když jsme výslovně žádali ať to přijde v jeden den třeba i 10 krabic... Týden jsme čekali a stalo se to,že nám to nepřišlo vůbec. Oni pořád tvrdí,že zásilka je na cestě... Kecy a lži! Odstoupili jsme od smlouvy a už nepočítáme, že by někdy přišla...:-D Takže nedoporučuji a radši si ty věci kupte někde jinde. My to taky tak vyřešily a bylo to bez problému a levnější nakonec :-) Ten nákup na mall.cz za ten vstek nestojí...
Celkové hodnocení:
MALL.cz po mojí zkušenosti NEDOPORUČUJI !!!!!!!!!!!! Koupil jsem u nich plachtovou garáž od firmy Schelterlogic za 16 600 Kč . Na obrázcích v eshopu vypadala slušně , ale hned po vybalení bylo jasné , že moc bytelná není - trubky slabé , plachta tenká , zemní kotvy krátké . Nicméně jsem doufal , že na dva tři roky , jako dočasné řešení , to bude stačit . CHA ! Po sestavení vydržela stát jenom asi 14 dní , do prvního větru. Trubky se zohýbaly , nekvalitní sváry trubek se vylámaly , plachta se roztrhla . Takže sem podal u MALLu reklamaci - kterou zamítli , že prý se jednalo o živelnou událost .... POZOR ! nedošlo k tomu při orkánu HERWART , ale už o měsíc dříve ( Herwarta by to samosebou ale taky nepřežilo ) . Nebyly u nás žádné popadané stromy , žádné utrhané střechy ... prostě žádná živelná událost . Jednoduše MALL.cz mi prodal šunt , za který odmítá nést zodpovědnost . Více informací o případu - včetně fotek - najdete zde : http://www.mojidodavatele.cz/mall-cz.php
Celkové hodnocení:
Obchod nedoporučuji, lidičky buďte opatrní, Mall.cz není to pravé.
Celkové hodnocení:
nedoporučuji
Celkové hodnocení:
Nedodání zboží
Celkové hodnocení:
Bohužel asi mám smůlu, objednala jsem si myčku s expres dodáním do druhého dne za příplatek a cestuje mi od řidiče k řidiči už třetí den. Takže za mě určitě nedoporučuji.
Celkové hodnocení:
koupil jsem u nich TV, dne 14.12.2016 jsem ji poslal na reklamaci a do dnešního dne 18.1.2017 nemám nic. Psal jsem jim mail na info@mall.cz a reklamace@mall.cz a zároveň někoilkrát přez kontaktní formulář a odezva žádná
Celkové hodnocení:
HNUS!! MALL.CZ UŽ NIKDY VÍC!
Celkové hodnocení:
Přestože u zboží objednaného 13.12. byl status SKLADEM,po 10 dnech, kdy chodily automaticke emaily,že zboží nebylo expedováno,přišel 21.12. email,že zboží bude předáno dopravci 30.12. !!!! Zkažené vánoce a jistota,že deklarují zboží,které nemají. Mall už nikdy více.
Celkové hodnocení:
NEDOPORUČUJI!!!
Celkové hodnocení:
Níže komunikace s fa MALL a jejich prima přístup k zákazníkovi : Dobrý den, paní Uhlová, dle aktuálních informací byl Váš požadavek vyřešen telefonicky. Pokud bychom Vám mohli ještě s něčím pomoci, prosím, napište nám. Děkujeme a přejeme hezký den. S přátelským pozdravem, Hana Fraňková zákaznický servis MALL.CZ http://www.mall.cz Dne 2016-12-01 14:25:57, --------------- napsal: Dobrý den. Objednávala jsem příteli, na jeho jméno tiskárnu a náplněmi. V objednávce je uvedeno, že zboží bude na uložence ve Slaném, Habžburského ulici - 29.11. Do teď nepřišla žádná sms s kódem k vyzvednutí, včera byl přítel v prodejně s adresou uloženky, zeptat se, jestli tam zboží přeci jen už není – nebylo. Nyní jsem volala na Vaši linku a dozvěděla jsem se, že zboží prý bylo odmítnuto předat, protože objednávka byla zrušena, tudíž nebylo pracovníkem DPD předáno na místo uloženky. Zajímalo by mne, jak je možné, že dopravce nebo snad jeho řidič rozhodne, zda zboží předá do místa uložení nebo objednávku zruší . Přítel, ani já jsme objednávku u vás telefonicky, ani mailem nerušili !!! Mimo jiné, cokoli mi vezlo DPD, přišlo s velkým zpožděním (a to i v období mimo vánoc), ačkoli potvrzení od prodejce o předání zboží dopravci, přišlo vždy nejpozději do 2 dnů. S tímto dopravcem nejsem vůbec spokojená a kdybych věděla, že to povezou na uloženku oni, tak bych to snad ani neobjednávala. Ale zrušení objednávky je vrchol !!! Děkuji za vyjádření. S pozdravem Uhlová Zdeňka Tel. ----------- From: zakaznicky.servis@mall.cz [mailto:zakaznicky.servis@mall.cz] Sent: Friday, November 25, 2016 11:31 PM To: ---------------- Subject: Objednavka 94553691 Vážený zákazníku, děkujeme za Váš nákup na MALL.CZ. Tímto e-mailem potvrzujeme, že jsme v pořádku přijali Vaši objednávku a zasíláme upřesňující informace. Objednávka č. 94553691 Přijato: 25.11.2016 23:31 Způsob platby: Platba při převzetí Cena celkem: 1 986 Kč ---------------- Fakturační adresa: ----------------- Zásilka č. 1 Datum doručení: 29.11.2016 Závazný termín doručení Vám bude potvrzen e-mailem. Při využití dopravy MALL Inclusive či doplňkové služby – instalace, je termín doručení zpravidla o jeden den posunut. O přesném datu a čase vás bude informovat dopravce. Objednané zboží v zásilce: Název produktu Cena 1 × Epson Singlepack Yellow 29 Claria Home (C13T29844010) 229 Kč 1 × Epson Singlepack Magenta 29 Claria Home (C13T29834010) 229 Kč 1 × Epson Singlepack Cyan 29 Claria Home (C13T29824010) 229 Kč 1 × Epson Expression Home XP-332 (C11CE63403) 1 299 Kč Slaný, Hanžburského 76/3 (NETJet.cz) 0 Kč Další služby Uloženka 0 Kč Cena za zásilku: (včetně dopravy a DPH) 1 986 Kč Provozovatel obchodu: Internet Mall, a.s. U garáží 1611/1 170 00 Praha 7 IČ: 26204967 DIČ: CZ26204967 Ještě jednou děkujeme za Váš nákup na MALL.CZ a přejeme příjemný den. S přátelským pozdravem, Zákaznický servis MALL.CZ Obchodní podmínky Tento e-mail je generován automaticky, prosíme, neodpovídejte na něj. MALL.CZ – internetová nákupní galerie www.mall.cz | Zákaznická linka: 296 245 025 (Po – Pá 8.00 – 20.00, So – Ne 9.00 – 18.00) | facebook | twitter
Celkové hodnocení:
Vyvarujte se tohoto obchodu jsou to lháři koupil jsem si vanou desku ve druhéjakosti,měl tam být poškozený pouze obal ale kromě poškozeného obalu tam chybělihořáky a ucvaklá šnůra do zásuvky. po 30dnech čekání na reklamaci mě denpřed ukončením poslali že reklamaci neuznávají.nejlepší by bylo kdyby na ně někdo poslal TV.nebo obchodní inspekci.
Celkové hodnocení:
Zakoupila jsem si skříň s posuvnými dveřmi a zrcadlem.
Celkové hodnocení:
Málo.cz tento obchod nikomu nedoporučuji!!! Škoda, že jsem si neprečetla dříve jaká je to firma. Mohla jsem si tepláky sama prodat a né je vracet a peníze nedostat!!! Vubec Mall.cz nekomunikuje a peníze taky nikde!!!
Celkové hodnocení:
Obchod MALL.CZ, mám bohužel smůlu a musela jsem reklamovat zboží. Reklamaci řeším od 11.12.2015 sušička Candy. Momentálně čekám na peníze.Musím podotknout, že patřím k lidem co dokáží chápat chybky - jsme jen lidi, ale i já mám míru tolerance. Dle rychlosti a ochoty reklamačního oddělení se rozepíši dál.Prozatím obchod nedoporučuji!
Celkové hodnocení:
V obchodu jsem pred vanoci nakoupil asi 5x a vse probehlo v naprostem poradku. Nemam nic co bych vytknul.
Celkové hodnocení:
Objednala jsem si 2 samonafukovací karimatky, jedna za 1300Kč. Připlatila jsem si také 99Kč za expresní službu, aby mi zboží přišlo max do 2 dnů (pak jsem nebyla doma). Zboží mi přišlo asi po týdnu, peníze za expresní službu mi nevrátili a navíc, jedna karimatka byla jiná! Na první pohled jsou stejné, ale jedna je o pár centimetrů užší, tenčí. Tato karimatka u nich stojí necelých 900Kč... A navíc ta špatná karimatka byla poškozená, takže jí asi už někdo reklamoval a oni se jí prostě chtěli zbavit!... teď řeším výměnu zboží, táhne se to už týden...
Celkové hodnocení:
Cca 1.12.jsem si v obchode objednal dětský domeček na zahradu a hned jsem i zboží převodem zaplatil.A to byla asi chyba. 5.12.mi bylo napsáno, že zboží bylo předáno k přepravě. Do 14.12. jsem čekal a nic. Zavolal jsem přepravci a ti mi řekli ze tu zásilku nemaji. Snažil jsem se dovolat na infolinku..jste 27 v poradi.Po 15.minutach čekání jsem se dovolal. Kluk na druhé strane mi řekl, že se přepravci asi ztratila paleta!!!Neuvěřitelné. Dal mi na výběr 2.možností. Bud mi do týdne vrátí peníze, nebo počkám az se zboží najde,oni ho naskladni a pak mi ho pošlou. No vybral jsem si peníze. A je 28.12.a peníze nikde. Toto byla poslední objednávka v tomto obchode. NEDOPORUČUJI.
Celkové hodnocení:
Zboží nedodáno v avizovaném termínu. Firma přes kontaktní formulář neodpovídá. Orig.obal předmětu NATRŽEN, a tak z jejich strany zajištěna nemožnost zákazníka vrátit předmět do 14 - vtipné ! ! !
Celkové hodnocení:
Objednán tyčový mixér. Zboží přišlo lajdácky zabalené pouze v igelitové fólii, tudíž poškozené. Komunikace e-mailem bez odezvy, totéž při pokusech dovolat se jim. Nabubřelá reklama, ale realita je jiná. Jakmile dostanou peníze, kašlou na zákazníka a své povinnosti. Varuji ostatní - připlaťte si pár korun a jednejte s poctivějším prodejcem.
Celkové hodnocení:
Již 2.10.2015 mi napsali, že peníze za zboží které jsem si objednala mají na účtu a dodnes ho nemám. Je to lednice za 5700Kč. Ani na jeden email mi neodpověděli, ta jsem se obrnila trpělivostí a zkoušela jsem se dovolat na zákaznickou linku. Vždy po dlouhé čekací době jsem se dozvěděla, že udělají vše aby mi zboží přišlo brzy a dodnes nic. je už 10.12.2015 a už nevím co mám dělat abych se svého zboží dočkala. Poraďte mi. Komunikace s Mall žádná, hlavně že mají peníze.
Celkové hodnocení:
katastrofa,zboží jsem objednal,zaplatil,ani po 14 dnech nedorazilo-komunikace přes email nefunguje,na zákaznické lince po 50min.čekání,to zvedne člověk,který si vás poznamená a údajně to předá dál k dalšímu řešení...s ním reklamaci nevyřídíte...zkrátka zákazník se svého práva nedovolá
Celkové hodnocení:
Zcela určitě NEDOPORUČUJI !\r\nDne 25.10.2015 jsem objednal několik položek za cca 3500,- Kč, vše bylo údajně skladem. Až po několikáté urgenci a po více než 3 týdnech (zatímco mi střídavě chodily informace o doručení a následně o tom že zboží není), jsem byl dotázán, jestli mi mohou doručit zásilku bez jedné položky. Moje písemná odpověď byla "Dobrý den, doručte prosím tedy bez té položky." načež ovšem Mall.cz z nepochopitelných důvodů již odeslanou zásilku nacházející se u DPD stáhl a nechal si ji odeslat zpět. A aby to pak patřičně završili, poslali mi zprávu, že zboží nemohou poslat znovu a vrátí mi tedy peníze, abych tedy zaslal číslo účtu. Číslo účtu jsem hned odeslal, poděkovali mi a PENÍZE nazpět jsem DODNES NEDOSTAL !
Celkové hodnocení:
Nakoupil jsem v krátké čase podruhé, podruhé tedy na požadavek manželky. Vždy se jednalo o dárek, který byl za zajímavou cenu, ale nikdy nám ho včas nedoručily. Nebo je doba doručení v prvním případě deset a v druhém devět dnů, na zboží deklarované prodejcem jako zboží "skladem" v pořádku ? Vždy jsem si předem, před jednotlivou objednávkou volal na "zákaznickou linku", doba čekání v obou případech zhruba 40 minut (Váš hovor, je v pořadí 36), a bylo mi sděleno, že na druhý den se zboží odesílá, tak nebude určitě žádný problém. Podprůměrný e-shop z Kotěhůlek doručí objednávku podstatně dříve než slavný MALL. Objednávku zhruba po šesti dnech od uskutečnění poslali dopravci, společnosti GEIS, ta Vám ovšem není schopna v intervalu 5 dní zásilku doručit, protože nemá k zásilce doklady a nebí kam ji zavézt, neboli nezná adresu, tak mi to bylo u dopravce po dvakráte sděleno. Vždy u obou nákupů, mi tři dny před konečným doručením, každý den ráno, došla od dopravce GEIS i Mallu sms zpráva, že bude zásilky v ten ten doručována a budu dopředu kontaktován řidičem, ani jednou se tak nestalo a v den doručení mi vůbec nikdo nezavolal. Zajímavé také bylo, že při sledování zásilky na stránkách dopravce, se jevily pokaždé informace k pohybu zásilky jako - INVENTURA KLECE, ZÁVLEK, NEZASTIŽEN, DORUČIT JINÝ DEN, EXTERNÍ ČÍSLO.... O problému jsem nyní diskutoval i se svými kamarády a měli podobné zkušenosti, hold měl jsem se zeptat dřív. Tuto galérii určitě z vlastní zkušenosti nedoporučuji.
Celkové hodnocení:
objednal jsem si zde Pračku, kterou mi po pravidelném obvolávání jejich ucpaných telefoniích čísel, na kterých jsem čekal někdy i hodinu, mi pračku přivezli až po 3 týdnech, přičemž jsem si vynutil alespoň kompenzaci v podobě slevy na další nákup, který aby tomu dodaly poslední kapku ani neposlaly . vřele nedoporučuji !!!
Celkové hodnocení:
Nedoporučuji nakupovat na MALL.CZ zboží II. jakosti! Koupila jsem si komínový odsavač par Amica OKP 631 Z II. jakosti (Rozbalené zboží - Výrobek je pouze rozbalený. Obsah balení je kompletní, v 100% kvalitě. Na výrobek se vztahuje standardní záruka 24 měsíců). Vzhledem k tomu, že jsem zboží zakoupila předčasně a z důvodu rekonstrukce bytu jsem ho nemohla hned zapojit, nepřišla jsem hned na to, že je zboží poškozené. Po převzetí jsem rozbalila krabici a usoudila, že bude nejspíš v pořádku.. Bohužel až po dvou měsících (po dokončení rekonstrukce) jsem se chystala zboží nainstalovat a bylo mi technikem sděleno, že je digestoř rozbitá - když se vyndala z krabice, začaly z ní vypadávat kusy plastové hmoty.. zjistilo se, že je rozbitý motor (celý rozlámaný). Pravděpodobně jim někde ve skladu krabice spadla, nikdo se na obsah nepodíval, znovu krabici zabalili, zboží označili jako II. jakost a zlevnili o 200,- kč! Teď už mi zboží odmítají reklamovat a záruka 24 měsíců je mi v tomto případě k ničemu!
Celkové hodnocení:
jsem moc spokojena s mall.cz
Celkové hodnocení:
Problémy s dodáním zboží na Mall byla jedině v tom, že změnilí vzhled webu a nebyl jsem schopný na novém vzhledu zboží najít.
Celkové hodnocení:
Náhodou jsem se dostala na tento web a čtu recenze na mall.cz. Pes by si od nich kůrku nevzal...:-) Nakupuji v mall.cz pravidelně, nikdy se mi nestalo, že bych zboží nedostala nebo bylo poškozené. Reklamovala jsem DVD - vše bez problémů, byly mi vráceny peníze. Pokud je tam zboží dražší, každý má možnost nakoupit na jiném portále.Taky to tak dělám ;-)
Celkové hodnocení:
Před rokem jsem na Mall koupil LED TV LG 47LM620S. Vyřízeno rychle, televize v pořádku. Po nějaké době ale začala TV zlobit, sama se vypíná, zamrzá ovládání atd. Reklamaci odmítli uznat, prý je TV v pořádku (v servisu se závada prý neprojevila). Po měsíci dohadování a katastrofální komunikace jsem si TV tedy vzal zpět. Dle výrobce nebyla moje TV vůbec určená pro trh v ČR. Proto vykazuje softwarové chyby po špatně nahraných nekompatibilních aktualizacích. Mall toto vůbec nechce uznat. Takže velký pozor při nákupu elektroniky u nich. Uvidím, jak se bude TV dál chovat. Asi ji předám soudnímu znalci a budu se svého domáhat právní cestou.
Celkové hodnocení:
V dnešní době - co může člověk čekat.
Celkové hodnocení:
S obchdem MAll jsem nikdy neměla žádné potíže, zboží, které jsem si obejdnala bylo vždy do 2 dnů připraveno k osobnímu odběru. Jednou jsem zboží vracela a bez problémů.
Celkové hodnocení:
S obchodem Mall.cz jsem velmi nespokojen. Objednal jsem si 15.6. lednici Bosch KGV 33VW30 S, bohužel jejich chybou mi byla dodána lednice Bosch KGV 33VW30, která nemá No Frost a je o cca 1000,- Kč levnější. Navrhl jsem, že si zboží nechám, jen ať mi vrátí rozdíl v ceně. Nabídli mi slevu na další nákup, což jsem odmítl. Nabídl jsem 3 možnosti řešení 1. Výměnu zboží "z ručky do ručky" (ne že si lednici odvezou a pak někdy přivezou jinou), 2. Vrácení cenového rozdílu v hotovosti 3. Vrácení 1500 Kč ve slevových kuponech Poté co s paní Homolovou nebyla řeč a zařídila odvoz lednice se mi ozval pán, který měl lednici odvézt a já mu řekl, že mu ji nedám, pokud nepřiveze správnou, jsem se s ním dohodl, že mi peníze vrátí a pošlou opravenou fakturu se správným typem lednice. Bohužel to byla poslední komunikace od Mall.cz. Následně jsem 24.7. odeslal e-mail s číslem účtu na který peníze vrátit, ale na Mall.cz je od té doby "mrtvo". Na další e-maily nikdo nereaguje. Nedostal jsem zpět ani peníze o které se obohatili, ani opravenou fakturu. TENTO OBCHOD NEDOPORUČUJI! Č.obj. : 81068490 [Ticket#2013070110019709]
Celkové hodnocení:
Nakupoval jsem již mnohokrát vždy bez problému.
Celkové hodnocení:
V Mallu nakupouju moc ráda, vždy je vše v pořádku.
Celkové hodnocení:
Server CenovýRádce.cz neodpovídá za obsah a dostupnost stránek, které jsou provozovány pod jednotlivými odkazy a ani za správnost údajů u zboží.